Dorotowo, czyli geekowo

Blog o wszystkim, co związane z terminami geek i nerd, czyli: filmy, seriale, książki, komiksy, zakupy i gry.

Unknown On środa, 16 września 2015 0 Comments

Gra na PC, w którą można zagrać "na rozluźnienie":
Neverend (2005).

"Neverend to gra z gatunku cRPG, przypominająca nieco znaną serię Final Fantasy. Gracz wciela się w postać tajemniczej Agavaen, młodej kobiety posiadającej nadprzyrodzone zdolności. Naszym głównym zadaniem jest odnalezienie prawdziwej tożsamości bohaterki, a następnie wkroczenie na dobrą lub złą ścieżkę, która doprowadzi do wypełnienia się jej przeznaczenia. Oczywiście podczas wędrówki po bogatym i urozmaiconym, pełnym zamków, miast czy też ruin świecie gry, natkniemy się na szereg postaci, przeciwników oraz zadań, które przyjdzie nam wykonać. Nasza bohaterka posiada swoje indywidualne cechy i umiejętności, które możemy stopniowo rozwijać. Zastosowany taktyczny system prowadzenia walk pozwala na prowadzenie zarówno pojedynków jeden na jednego, jak również bardziej rozbudowanych batalii z wieloma biorącymi w nich udział postaciami gracza i potworami." - gry-online.pl



W tę grę miałam okazję grać kilka lat temu i muszę przyznać, że wówczas była ona moją ulubioną grą. Była dodatkiem do jakiejś gamerowej gazety (niestety nie pamiętam jakiej). Potrafiłam spędzić przy niej wiele godzin i zapamiętałam ją jako coś, do czego warto wrócić. Najbardziej podobały mi się w niej pojedynki z różnymi fantastycznymi postaciami, które potrafiły nawet wyskoczyć na bohaterkę znienacka. Wiadomo - od 2005 roku zmienił się pogląd ludzi na grafikę, i jeśli ktoś nie lubi retro gier, to mogą go irytować neverendowe plansze, ale mi jak najbardziej się one podobają.


PLUSY: 
*dobrze zbudowany system rozwoju głównej postaci; 
*ciekawe walki; 
*napotykane potwory są dość zróżnicowane, nie zabrakło również kilkunastu potężnych bossów;
*interesujący sposób pozyskiwania nowych czarów. 



MINUSY: 
*trywialne (szczególnie w początkowej fazie gry) questy, które nie każdemu przypadną do gustu;
*stosunkowo krótki czas zabawy (jak na grę RPG); 
*dziwnie zrealizowane korzystanie z namiotów – po każdym użyciu obiekt taki bezpowrotnie się traci.





0 komentarze:

Prześlij komentarz